Tarbijateühistul on Eestis väga suured laienemisplaanid (2)

Kadri Hansalu
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coop Eesti tuntuim jaekett on Konsum.
Coop Eesti tuntuim jaekett on Konsum. Foto: Liis Treimann

Endise Tarbijateühistu keskliidu ja tänase Coop Eesti keskühistu juhatuse esimees Jaanus Vihand rääkis eilsel Danske liidrite foorumil, et neil on Eestis väga suured laienemisplaanid.

«Tahame osta üles konkurente, laieneda teistesse valdkondadesse ja kümne aastaga käibe kahekordistada ehk jõuda miljardi euroni,» ütles Vihand konverentsil.

Ta kirjeldas, et kui USAs käib presidendiralli ja Donald Trumpi loosung on «Make America Great Again!», siis Coop Eesti loosung on sarnane: «Toome ühistegevuse taas ausse!»

Danske konverentsi ajakirjas selgitas Vihand, et plaanis on keskenduda peamiselt jaekaubandusele Eesti territooriumil, kuid jälgitakse huviga ka Euroopa ühistegevuse ettevõtteid ja ollakse valmis neilt õppima ja teistesse valdkondadesse sisenema.

Coop Eesti koondab endas keskühistut ning 19 piirkondlikku tarbijate ühistut, millel on omakorda kokku ligi 83 000 klientomanikku ehk ühistu liiget. Coop Eestile kuulub 355 kauplust, millest valdava enamiku moodustavad ketikauplused: AjaO, Konsum, Maksimarket, E-Ehituskeskus, Tööriistamarket.

Kommentaarid (2)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles