Autotootjad tunnevad konkurentsisurvet Hiina turul

Hiina autotootja Venucia elektriauto Morning Wind Pekingi autonäitusel.

FOTO: AP/Scanpix

Esmaspäeval kogunesid globaalsed autotootjad Pekingisse oma uusi mudeleid näitama. Tiheneva konkurentsi ja aeglustuva kasvuga Hiina turul on edu seisukohast võtmetähtsusega linnamaasturid ning elektri- ja hübriidautod.

Tellijale Tellijale

Mullu müüdi Hiinas 24,6 miljonit autot, seega on tegu igale autotootjale väga olulise turuga. Müügi kasv oli aga mullu kõigest 4,7 protsenti, mis on 2,2 protsenti aasta varasemast väiksem, näitasid Hiina Autotootjate Liidu andmed.

«Kasv aeglustub.Turg käitub üha enam ja enam küpse, mitte enam kasvufaasis oleva turuna. See on osa tihedama konkurentsiga keskkonnast,» sõnas Fordi Hiina üksuse tegevjuht John Lawler.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles