Hiina otsib maine parendamiseks maailma parimat PR-firmat

Kadri Hansalu
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hiina president Xi Jinping.
Hiina president Xi Jinping. Foto: SCANPIX

Viis rahvusvahelist suhtekorraldusfirmat on esitlenud Hiina valitsusele oma ideid, kuidas muuta Hiinat lääneriikide seas atraktiivsemaks.

Nimelt on Hiina maine sattunud viimasel ajal löögi alla – kritiseeritud on Hiina välismaal tegutsevaid ettevõtteid, kajastatakse laialdaselt kodumaal tekkinud erimeelsusi ja Lõuna-Hiina merel kasvavaid pingeid, kirjutab Reuters.

Valitsuse info- ja propagandaüksusele on esitluse teinud Hill+Knowlton, Ketchum ja Ogilvy Public Relations. Pakkumise said teha ka FleishmanHillard ja Edelman. Allikate kinnitusel ei ole ühtegi lepingut siiski veel sõlmitud. Pole teada, kas ka mõni Hiina suhtekorraldusfirma konkursil osaleda sai.

Hiina valitsus on aru saanud, et peab ennast lääne publikule paremini kommunikeerima. Neil on tunne, et lääne meedia teeb neile liiga.

Tegemist ei ole esimese korraga, mil Hiina rahvusvaheliste suhtekorraldusfirmade poole pöördub. Riik kasutas Hill+Knowltonit ja USA firmat Weber Shandwick Worldwide’i 2008. aasta suveolümpiamängude promomiseks.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles