Kaks juhti, kaks protesti, üks töö (6)

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ago Toom on sõidutanud reisijaid nii Uberi kui Taxify vahendusel. Tema arvates on sõidujagajaod vaja juba ainuüksi sellepärast, et tavataksod ei suuda tipptundide vajadust katta.
Ago Toom on sõidutanud reisijaid nii Uberi kui Taxify vahendusel. Tema arvates on sõidujagajaod vaja juba ainuüksi sellepärast, et tavataksod ei suuda tipptundide vajadust katta. Foto: Sander Ilvest / Postimees

Eilne päev oli eriline. Aimu andsid sellest juba päevi varem liikvele läinud kuuldused, et mõnetunnise vahega asuvad Toompeal poliitikutele ja rahvale oma meelsust ja pahameelsust üles näitama sama ameti pidajad lausa kahel korral.

Uued ajad ja uus mõtlemine on varem aastakümneid sõbralikult turgu jaganud Eesti taksojuhid kahte leeri lõhki löönud. Ja kes seda nüüd enam teab, kust see kõik alguse sai või kelle poole süüdistav pilk heita.

Eilne päev oli eriline ka kahe Tallinna mehe jaoks. Ühte neist – meest nimega Ago Toom – peetakse nüüd sõidujagajaks. Teine mees on Taavi Uuemäe, tema on taksojuhina töötanud aastaid ja püsib selles ametis vankumatult senini.

Mõlemad olid võtnud nõuks sõita eile Toompeale. Toom suundus parlamendihoone juurde kell 9 hommikul, Uuemäe kell 11.30. Kumbki neist ei saanud enam vaiki olla. Tegin nende mõlemaga selle sõidu kaasa. Proovisin esitada samu küsimusi, proovisin mõista. Nii mõnigi esialgu ületamatult keerulisena tunduv vastuolu sai siiski vähemalt minu jaoks selge ja lihtsa vastuse.

Kommentaarid (6)
Copy
Tagasi üles