Turundaja: raha tuleb kulutada õigesti

Kadri Hansalu
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rahvusvaheline digiturunduse guru Rob Thomas.
Rahvusvaheline digiturunduse guru Rob Thomas. Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Pikalt on räägitud, kuidas eestlased on kehvad müügimehed. Nüüd on järjest enam kuulda, et peale selle ollakse hädas ka turundusega – turunduseelarved on liiga väiksed ja spetsialistidel pole piisavalt oskusi.

Inimesi, kes valdaksid nüüdisaegse digiturunduse nüansse, otsitakse taga tikutulega. Hiljuti käis Eestis turundusraamatut «Digital Minds: 12 Things Every Business Needs to Know About Digital Marketing» esitlemas üks kogumiku kaasautoritest, rahvusvaheline digiturunduse guru Rob Thomas, kes on juba kümme aastat juhtinud rahvusvahelise digiturunduse agentuuri WSI Suurbritannia haru ning esinenud konverentsidel üle kogu maailma.

Tema sõnul on muutused turunduses toimunud viimasel kümnendil äärmiselt kiiresti ja ei ole oodata, et see tempo aeglustuks. Sellele vaatamata ei õpetata ülikoolides digiturundust piisavalt ning turundusagentuuridel kogu maailmas tuleb endal spetsialiste koolitada. «Meie ülesanne oma klientide ees on olla pidevalt kõige uuega kursis. Kui Google midagi muudab, siis me peame oma klientidele selgeks tegema, mida see nende jaoks tähendab,» sõnas Thomas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles