Kaupluste müügitulu kasv veidi aeglustus

Merike Teder
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kosmeetika. Foto on illustreeriv.
Kosmeetika. Foto on illustreeriv. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2016. aasta veebruaris mullu sama perioodiga võrreldes püsivhindades 5 protsenti, teatas statistikaamet. Kui jaanuaris kasvas müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 8 protsenti, siis veebruaris kasv mõnevõrra aeglustus.

2016. aasta veebruaris oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 437,4 miljonit eurot.

Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta veebruariga võrreldes 10 protsenti. Müügitulu suurenes kõigil tegevusaladel.

Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas eelmise aasta sama kuuga võrreldes viiendiku. Keskmisest enam suurenes müügitulu veel ka kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) (kasv 15 protsenti), majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 13 protsenti) ning posti või interneti teel (kasv 11 protsenti).

Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta veebruariga võrreldes 7 protsenti.

Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu, mis jaanuaris tugevat kasvu näitas, pöördus veebruaris langusesse ning vähenes eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 8 protsenti.

Võrreldes eelmise kuuga vähenes veebruaris jaekaubandusettevõtete müügitulu püsivhindades 9 protsenti. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli vähenemine 3 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles