Amservi turundusjuhiks sai Kaarel Talvoja

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaarel Talvoja
Kaarel Talvoja Foto: Amserv

Detsembris Amserv Grupi turundusjuhina tööle asunud Kaarel Talvoja (28) soovib jätkata head tööd ettevõtte kaubamärgi väärtustamisel.

«Minu eelkäijad on teinud suurepärast tööd Amservi kaubamärgi välja töötamisel ja juurutamisel, võtan suurima tõsidusega selle rakendamist efetkiivselt jätkata,» lausus Talvoja pressiteate vahendusel.

Talvoja on lõpetanud Tartu Ülikooli sotsiaalteaduskonna, praegu on lõppjärgus magistriõpinguid rahvusvahelise ärijuhtimise alal EBSs.

Viimased 4,5 aastat töötas Kaarel Talvoja Peugeot’ maaletooja ettevõtetes, neist viimased 2,5 aastat kommunikatsioonijuhina.

Seni Amservi turundusjuhina töötanud Anu-Mall Naarits pühendub oma konsultatsioonifirma arendamisele ning jätkab koostööd Amserviga strateegilistes projektides.

Amserv Grupp esindab järgmisi automarke: Toyota, Opel, Chevrolet, Hyundai, Peugeot, Lexus ja Saab. Ettevõte müüs 2009. aastal 2815 uut ja kasutatud autot ja teenindas ligi 200 000 järelteeninduse klienti.

Ligi 400 töötajaga Amservil on kokku 11 esindust nii mitmel pool Eestis kui ka Riias.

 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles