Ajakirjade Kirjastuse reklaamijuhiks saab Tõnu Väät

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tõnu Väät
Tõnu Väät Foto: Ajakirjade Kirjastus

AS Ajakirjade Kirjastuse reklaamiosakonda hakkab alates 10. jaanuarist reklaamidirektori ametikohal juhtima Tõnu Väät.

«Tõnul on pikaajaline professionaalne reklaamimüügimeeskonna juhtimise kogemus Postimehes ning usun, et ta suudab neid kogemusi ajakirjade turul maksimaalselt rakendada,» ütles Ajakirjade Kirjastuse juhatuse esimees Mart Luik.

Väät on reklaamialal tegutsenud pea viisteist aastat. Ta on töötanud AS Postimees reklaamiosakonna reklaami- ja müügidirektorina. Tema sõnul peab juhil olema visoon, kogemused ja oskused.

«Sa ei saa olla hea pagaritöökoja juht, õpetada küpsetama, kui sa ise ei ole maitsvaid pirukaid valmistanud! Olen olnud üks parimaid müügimehi üle kümne aasta, olnud edukas juht erinevates reklaamiosakondades nii õitse kui masu ajal,» ütles Väät.

«Minu eesmärgiks turuliidri positsiooni omavas ettevõttes on reklaamitegevuse arendamine, olemasoleva kvaliteedi jätkamine ning edendamine. Ettevõtte edu võti on alati inimesed ning veelkord inimesed. Oluline on neisse panustada, neid väärtustada ning hoida,» märkis Väät.

Väät on omandanud majandusõiguse eriala Akadeemia Nordis ja ka infoteaduste eriala Tallinna Pedagoogikaülikoolis, lisaks täiendanud end Marketingi Instituudis turunduse ja müügi suundadel.

AS Ajakirjade Kirjastus on Eesti ajakirjade kirjastamise turuliider, andes välja 24 ajakirja, mille lugejate koguarv on üle 1 miljoni. Ajakirjade Kirjastuse omanikud on võrdselt Eesti Meedia ja Ekspress Grupp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles