Postimehe otseülekanne: kuidas konkurentidest eristuda

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Puidu ja mööblitootmise kompetentsikeskus Tsenter korraldab kolmapäeval majandus- ja ettvõtlusteemalise teemahommiku «Kuidas konkurentidest eristuda, kui ma ei müü lõpptarbijale?».

Otseülekanne kestab 9.30 – 11.30.

Teemahommikul otsitakse vastust järgmisele küsimustele:

  • Kuidas teada saada, mida mu äriklient tegelikult tahab?
  • Miks müügiosakond on hinnapäringutele vastav osakond, mitte müügiosakond?
  • Milliseid kasutajauuringuid peaksin tegema?
  • Kuidas saan oma tooteideesid testida kasutaja peal?

Tootedisaineri haridusega Markko Karu töötab igapäevaselt toodete ja teenuste arendamisega, seda nii iduettevõtte staatuses olevate kui ka rahvusvaheliste korporatsioonidega, aidates neil läbi kasutajakeskne vaatenurga ettevõtete tooteid ning teenuseid muuta konkurentsivõimelisemaks.

Markko valdab metoodikaid, kuidas tooteid ja teenuseid arendada ning on neid korduvalt praktikas kasutanud. Puidusektorist on ta aastate vältel teinud koostööd firmadega Thulema, Sarkop, Enterior, Palmatin ja KHIS. Ta on olnud Eesti tuntuimate ja edukaimate disainibüroode Velvet ja Brand Manual asutajaliige. Markko on ka õppejõud EBSis, Eesti Kunstiakadeemias ja TÜ Pärnu kolledžis. Ta on EASi poolt tunnustatud disainijuht ja teenusedisainer.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles