Pühadeperiood ajas inimesed internetis ostlema

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ostlejad Tyson's Corner ostukeskuses Virginias.
Ostlejad Tyson's Corner ostukeskuses Virginias. Foto: KAREN BLEIER/AFP

31. oktoobrist kuni 22. detsembrini müüdi Ühendriikides internetipoodides 36,4 miljardi dollari eest kaupu, mis on 15 protsenti enam, kui möödunud aasta pühadeperioodil.

Kõige rohkem - 26 protsenti - kasvas riiete müük. Elektroonikat müüdi aga 11 protsenti rohkem, kirjutab Reuters.

Internetimüügi päevane käive ületas sel pühadeperdioodil miljardi dollari piiri kuuel päeval, samas möödunud aastal vaid kolmel päeval.

Uuringufirma SpendingPulse asepresidendi Michael McNamara sõnutsi oli müük tugevam tänu varem alanud allahindluskampaaniatele ning ühtlasi väga agressiivsele turundusele.

USA tarbijate kindlustunne kasvas detsembris viimase kuue kuu rekordtasemele.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles