Šarapova jäi ilma kümnetes miljonites väärt sponsorlepingutest

Maria Šarapova

FOTO: MOHD FYROL/AFP

Tennisetäht Maria Šarapova sponsorid on kärmed lepinguid lõpetama peale seda, kui sai teatavaks tema positiivne dopinguproov.

Nike oli esimene, kes taganes Šarapovale igal aastal 12,5 miljonit dollarit toonud lepingust, teatades, et «peatavad lepingu ning jälgivad olukorda,» vahendab Business Insider.

Suurbritannia sporditurundus- ning sponsorluskonsultant Nigel Currie ütles, et sponsorleping pidi Šarapovale kaheksa aasta jooksul sisse tooma 100 miljonit USA dollarit – suurim summa, mida Nike iial naissoost sportlasele maksnud on.

Forbesi hinnangul on Šarapova enim teeniv naissoost sportlane – ajavahemikus juunist 2014-2015 teenis naine ajakirja hinnangul 29,7 miljonit dollarit nii auhinnarahana kui sponsoritelt.

Šveitsi kellatootja TAG Heuer teatas, et ei jätka tennisetähega läbirääkimisi uue lepingu sõlmimiseks – vana lõppes läinud aastaga.

Ka Porsche teatas, et peatas lepingu kuni uute üksikasjade selgumiseni.

Currie ütles, et ettevõtted on palju kiiremad lepinguid katkestama, kui nad veel mõned aastad tagasi olid.

Šarapoval on veel lepingud nii Avoni, Eviani kui American Expressiga, mille seisukoht veel teada ei ole.

Venelannast tennisemängija rajas 2012. aastal ka maiustusteäri Sugarpova, mis hiljem hakkas müüma ka T-särke ja ehteid, kirjutab Financial Times. Tema eesmärk on rajada elustiilibränd

Šarapova tunnistas eile toimunud pressikonverentsil positiivse dopinguproovi andmist. Ta selgitas pressikonverentsil, et on võtnud meldooniumi aastast 2006, kuid selle aasta algusest lisati see keelatud ainete nimekirja.  

Tagasi üles