Hilton loob noortele mõeldud hotellibrändi

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Allikas: Yahoo Finance

Mõne kuu pärast Tallinnas oma esimest hotelli avav Hilton Worldwide teatas jaanuari lõpus, et on turule toomas uut hotellibrändi Tru, mille sihtgrupp on väikese eelarvega nooremad turistid, kes otsivad ööbimiskohta hinnavahemikus 90–100 dollarit öö.

Hiltoni tegevjuht Chris Nassetta märkis, et tegemist on hotellituru suurima segmendiga, aga mitte keegi ei suuda selle segmendi tegelikele vajadustele vastu tulla. Koguni 40 protsenti nõudlusest tuleb just sellest sektorist, kuid sellesse segmenti minek on seotud ka suurte riskidega.

«Konkurents on suur ja äri on nagu Vene rulett,» ütles Nassetta. «Mitte kellelgi ei lähe selles hinnaklassis hästi,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles