USA õhuvägi piiras ligipääsu Wikileaksi dokumente avalikustanud lehtedele

Wikileaksi asutaja Julian Assange'i toetaja.

FOTO: SANG TAN/AP

USA õhuväe töötajad, kelle arvuti on ühenduses asutuse võrguga, ei näe enam The Guardiani ja New York Timesi kodulehekülge, kuna juhtkond otsustas blokeerida ligipääsu Wikileaksi dokumente avalikustanud portaalidele.

Õhuväe kõneisik tunnistas, et ligipääs blokeeriti kokku 25-le leheküljele, kus võis Wikileaksi avalikustatud USA salajasi dokumente näha, kirjutab Reuters.

New York Timesi kõneisik Robert Christie ütles, et on kahetsusväärne, et õhuvägi ei lase oma töötajaid ligi materjalidele, mis on nähtavad miljonitele teistele üle maailma.

Wikileaks avalikustas hiljuti üle 250 000 USA diplomaatilise dokumendi.

Tagasi üles