Reklaamifestival Eurobest avaldas nominendid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aasta Reklaamija IKEA kaubamaja NYCs
Aasta Reklaamija IKEA kaubamaja NYCs Foto: SCANPIX

Täna selguvad Hamburgis Euroopa suurima reklaami- ja kommunikatsioonifestivali võitjad.

Eile avaldati nominendid 11 kategoorias. Need kategooriad on disain (40 nominenti), otsepostitus (52), film (92), interaktiivsed reklaamilahendused (88), meedia (67), mobiilireklaamid (8), välireklaam (1219, PR (37), printreklaamid (164), promo- ja aktiviseerimiskampaaniad (60) ja raadio 833).

Kokku on festivalil kategooriaid 13. Nominatsiooni saamiseks esitasid euroopa reklaamitegijad žüriile kokku 4339 tööd. Nomineerituid näeb festivali kodulehel www.eurobest.com.

Enim töid esitasid tänavusele konkursile Saksamaa agentuurid (835). Neile järgnesid Prantsusmaa agentuurid 665 tööga, Rootsi agentuurid 501 tööga, Belgia agentuurid 318 tööga ja Suurbritannia agentuurid 307 tööga.

Ootamatust võistlustööde arvu kasvust tingituna lisandus neli uut žüriiliiget otsepostituse ja interaktiivsete reklaamilahenduste kategooriatesse. Kokku kuulub nüüd kaheksasse erinevasse žüriisse 77 oma ala eksperti.

Rootsi mööblifirma IKEA saab homme Aasta Reklaamija tiitli. Nagu ütles festivali juht Philip Thomas, toetab Ikea kogu hingega kõikide oma agentuuride tööd ja kampaaniate valmimist, unustamata samas oma kaubamärgi väärtust.

Eurobest on Cannes`i reklaamifestivali sõsarüritus.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles