Raudjalg: lõhe «meedia» ja «ajakirjanduse» vahel loob probleeme ja võimalusi

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Linlased said infot põhiliselt üleriiklikust meediast.
Linlased said infot põhiliselt üleriiklikust meediast. Foto: Liis Treimann

Hamburg & Partnerid partner Indrek Raudjalg tõdes seminaril Wazzap, et oma sõnumi kuuldavaks tegemine eeldab järjest rohkem pingutusi ja strateegilist mõtlemist.

Raudjalg tõi 2011. aasta trendidena välja just info üleküllastuse suurenemise, kus inimeste tähelepanu killustub eri kanalite vahel ja see vähendab iga üksiku kanali mõju, vahendas Best Marketing.

«Lõhe mõistete «meedia» ja «ajakirjandus» vahel - see loob nii probleeme kui võimalusi. Oma sõnumi kuuldavaks tegemine eeldab järjest rohkem pingutusi ja strateegilist mõtlemist.»

Lisaks sellele eelistab mehe sõnul turunduseelarve jätkuvalt reklaami, sest siis «turundusjuht saab, mida ostab», pealegi tasutud reklaamis müüakse kliendile kontaktide arvu, PR-s mitte.

Korralik PR on Rudjala sõnutsi mõjusam, kuid selle mõõtmine on keeruline - pole üldtunnustatud lihtsat mudelit.


Võidukäiku näeb Raudjalg copy-paste ajakirjanduses.
«Online ajakirjandus on nagu liinitöö - pealiskaudsus, mis loob ka võimalusi - kui saadad online toimetusele hästi vormistatud loo, siis see ka avaldatakse. Samuti on märgata ajalehtede süvenevat sõltuvust reklaamist.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles