Võrreldes aastataguse ajaga on kõige rohkem vähenenud Eesti klientide rahulolu Rimi ja Säästumarketi ketiga, selgub EPSI Balticu supermarketite uuringust.
Uuring: kliendid on enim pettunud Rimis ja Säästumarketis
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi ketiga rahulolu on kahanenud 6,1 ja Säästumarketil 2,9 punkti vastavalt 66,8 ja 65,8 punktini
Rahulolutabelit juhib Selveri kett 73,1 punktiga ning aastataguse ajaga võrreldes on rahulolu kasvanud 1,2 punkti võrra.
Rimi ja Säästumarket juhivad ka klientide lojaalsuse languse edetabelit vastavalt 5,1- ja 4,8-
punktilise langusega.
Enim, ehk 2 punkti võrra on kasvanud Prisma lojaalsuse hinnang.