Uuring: kliendid on enim pettunud Rimis ja Säästumarketis

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi järjekordne sooduskampaania.
Rimi järjekordne sooduskampaania. Foto: Mihkel Maripuu

Võrreldes aastataguse ajaga on kõige rohkem vähenenud Eesti klientide rahulolu Rimi ja Säästumarketi ketiga, selgub EPSI Balticu supermarketite uuringust.

Rimi ketiga rahulolu on kahanenud 6,1 ja Säästumarketil 2,9 punkti vastavalt 66,8 ja 65,8 punktini

Rahulolutabelit juhib Selveri kett 73,1 punktiga ning aastataguse ajaga võrreldes on rahulolu kasvanud 1,2 punkti võrra.

Rimi ja Säästumarket juhivad ka klientide lojaalsuse languse edetabelit vastavalt 5,1-  ja 4,8-
punktilise langusega.

Enim, ehk 2 punkti võrra on kasvanud Prisma lojaalsuse hinnang.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles