Tarbijakaitseamet ei ole Air Balticult siiani selgitusi saanud

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Air Baltic
Air Baltic Foto: Mihkel Maripuu

Tarbijakaitseamet kinnitas E24 päringule vastuseks, et ei ole senini saanud Läti lennufirmalt Air Baltic septembrikuist sooduskampaaniat puudutavatele küsimustele vastuseid.

«Tarbijakaitseamet ei ole tänaseni Air Balticult asjasse selgust toovaid vastuseid saanud,» lausus ameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.

E24 andmetel arutatakse küsimust Eesti ja Läti tarbijakaitseametnike kohtumisel 7.detsembril.

Air Baltic müüs septembris sooduskampaania raames pileteid sihtkohtadesse, kuhu lendamine oli uue lennuplaani alusel lõpetatud. Tarbijakaitse hinnangul võis firma piletiostjaid tahtlikult eksitada.  Tarbijakaitseametnikud kohtusid  novembri alguses Air Balticu asepresident Janis Vanagsiga, kes lubas ameti küsimustele kahe nädala jooksul vastused anda.

Novembri alguse pressiteates nimetas Vanags tarbijakaitselt saadud hoiatust «ametkondade juudoks»  ning avaldas kahtlust, et surveavaldamine võib olla tingitud sellest, et riik on nüüd nende konkurendi Estonian Airi omanik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles