Eesti Reklaamiagentuuride Liidu uueks presidendiks sai Rein Iida

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rein Iida
Rein Iida Foto: Best Marketing

25. novembril toimunud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu  (ERAL) aastakoosolekul valiti Reklaamiagentuuride Liidu uueks presidendiks reklaamiagentuuri Taevas juht Rein Iida.

Aastakoosolekul kinnitati ka ERALi juhatuse liikmed järgmiseks kaheaastaseks perioodiks, kuhu kuuluvad  Paavo Pilv (Brilliant), Jana Koppel (DDB Eesti), Terje Pihl (DER Tank) ja  Erko Karing (TBWA).

«Uus juhatus esindab tugevaid agentuure ning on igati valmis jätkama ERALi eesmärkide elluviimist,» rääkis reklaamiagentuuri Ecwador juht ja ERALi senine president Heily Aavik.

«Rein Iida, kes on liitu ka varem juhtinud, tunneb reklaamivaldkonda läbi ja lõhki ning teab, millised teemad vajavad erilist tähelepanu,» täiendas Aavik.

Aavik nentis reklaamimaastiku viimaste aastate muutusi kommenteerides, et makromajanduslikud ümberkorraldused on jätnud märgatava jälje reklaamiagentuuride tegevusele.

«Muudatused on toimunud ärikultuuri tasandil. Teravalt on tõstatunud küsimus riigihangetest ja konkurssidest üldiselt ning selle probleemistikuga seisab uus juhatus silmitsi,” lisas Aavik.

1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu eesmärgiks on liikmete ühishuvide esindamine, rahvusliku reklaamiauhinna Kuldmuna väljaandmise korraldamine, tihe koostöö klientide ja teiste kommunikatsiooniala organisatsioonidega turunduskommunikatsiooni valdkonna parema mõistmise nimel ning turunduskommunikatsiooni alase hariduse edendamine.

ERALi visioon on sõnastatud kui «Parem keskkond läbi heade ideede».

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles