Coca-Cola otsib kogu maailmas uut kasvu

Kadri Hansalu
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca- Cola Balti riikide ja Poola regiooni juht Anna Jakubowski.
Coca- Cola Balti riikide ja Poola regiooni juht Anna Jakubowski. Foto: Liis Treimann

Pärast mitmeaastast pausi ja suurt kulude kokkuhoidu eelmisel aastal tutvustas joogitootja Coca-Cola tänavu uut ülemaailmset turunduskampaaniat «Taste the feeling», millega kavatsetakse müügile taas suurem hoog sisse lükata.

Coca-Colale on juba mitu aastat peavalu valmistanud arenenud riikide tarbijate üha vähenev soov limonaadi juua: tervisliku eluviisi ja ülekaalulisusega tegelevad eksperdid peavad just gaseeritud magusaid jooke üheks suuremaks vaenlaseks. See on pannud Coca-Cola kasvule käe ette ning Ameerika Ühendriikides on limonaadi tarbimine vähenenud juba suisa terve kümnendi.

Coca-Cola Poola ja Balti regiooni juht Anna Jakubowski ütles esmaspäeval pärast kampaania tutvustust Eestis, et eelmisel aastal kokku hoitud ressurss investeeritakse nüüd uue hooga brändidesse.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles