Tellijale
Coca-Cola otsib kogu maailmas uut kasvu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärast mitmeaastast pausi ja suurt kulude kokkuhoidu eelmisel aastal tutvustas joogitootja Coca-Cola tänavu uut ülemaailmset turunduskampaaniat «Taste the feeling», millega kavatsetakse müügile taas suurem hoog sisse lükata.
Coca-Colale on juba mitu aastat peavalu valmistanud arenenud riikide tarbijate üha vähenev soov limonaadi juua: tervisliku eluviisi ja ülekaalulisusega tegelevad eksperdid peavad just gaseeritud magusaid jooke üheks suuremaks vaenlaseks. See on pannud Coca-Cola kasvule käe ette ning Ameerika Ühendriikides on limonaadi tarbimine vähenenud juba suisa terve kümnendi.