George Clooney teisik ajas kohvifirmad tülli

Kadri Hansalu
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Espresso Clubi reklaam
Espresso Clubi reklaam Foto: Ekraanitõmmis Youtube'i videost

George Clooney teisik ajas kaks Iisraeli kohvifirmat omavahel nii tülli, et pöörduti suisa kohtusse.

Nimelt andis Nespresso sisse hagi Iisraeli Espresso Clubi vastu, kes kasutas oma reklaamis näitlejat, kes sarnanes väga Hollywoodi staar George Clooneyle. Clooney on aga Nespresso ametlik «nägu», kirjutab The Telegraph.

Reklaamis jutustatakse Clooney teisikule Espresso Clubi eeliseid. Ekraanil jookseb samal ajal kiri, et näitleja, kellel on hallid juuksed ja kellel on käes Nespresso kott, «ei ole George Clooney».

Nespresso Iisrael teatas, et läheb kohtusse, et kliente ei eksitataks. Nad nõuavad kohtus 50 000 USA dollarit kahjutasu ja reklaami eemaldamist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles