Eesti meediaagentuurid asutasid esindusliidu

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aare Ristal
Aare Ristal Foto: Erakogu

Üksteist Eesti juhtivat meediaagentuuri moodustasid Eesti Meediaagentuuride Liidu (EMAL), et koostöös esindada ning arendada ühingusse kuuluvate ettevõtete tegevust.

Liidu liikmete käive moodustab ligi 70 protsenti Eesti reklaamituru kogukäibest.

Meediaagentuuride Liidu presidendi Aare Ristali (OMD) sõnul on liidu põhieesmärk liikmetevaheline koostöö ja infovahetus, samuti ühiskondlik meediaalase tegevuse ja hariduse edendamine.

«Seoses digiajastu tulekuga on meediaagentuuri ja -strateegia roll turundusprotsessis, efektiivsete tulemuste saavutamisel muutunud järjest tähtsamaks. Paljud reklaamiturul osalejad ei tunne meediaagentuuride oskusi ja võimalusi piisavalt,» tõdes Ristal.

Ta lisas, et sellest lähtuvalt saab EMALi üheks prioriteetseks ülesandeks olema selgitustöö tegemine klientide ja tulevaste turundusprofessionaalide teadlikkuse tõstmise suunal.

«Meediaagentuuri rolli unikaalsus on ligipääs kahepoolsele infovoole. Ühelt poolt edastame kliendi turundussõnumeid läbi meediakanalite. Teisalt kogume tagasisidet ja infot tulemuslikkuse kohta,» möönas meediaagentuuride liidu president.

Ta lisas, et täna suudavad ainult meediaagentuurid turundusele kulutatud raha tulemuslikkust mõõta.

Ristali sõnul teeb meediaagentuuride liit aktiivselt koostööd kõigi Eesti meediakanalite, meediauuringu läbiviijate ja meediaturgu reguleerivate organitega ning osaleb õigusaktide väljatöötamise ja täiustamise protsessis.

«Liit võimaldab meil seista liikmete ühiste huvide eest, ühtlasi on liitu kuulumine kvaliteedimärgiks ka kliendile, mis näitab et tegemist on vastutustundliku, kompetentse ja usaldusväärse ettevõttega,» sõnas Ristal.

Meediaagentuuride liidu presidendi sõnul on alustatud koostööprojekti Tallinna Ülikooli Õigusakadeemiaga, mis võimaldaks Eesti meediaagentuuride tippspetsialistidel jagada oma teadmisi marketingi- ja reklaami üliõpilastele.

EMALi juhatusse kuuluvad veel Mark Eikner (Media Planning Group) ja Raido Raamat (Media House).

EMALi asutajaliikmed on Mediapool, VIA Media, Media House, Creative Media Service, Trendmark, OMD Estonia, Media Planning Group Eesti, Inspired Communications, Carat Estonia, PHD Estonia ja MediaBroker.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles