Volkswagen jagab kampaania raames tasuta «põrnikaid»

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
2012. aastal turule tulev VW on 2005. aastal välja tulnud masina ligilähedane koopia
2012. aastal turule tulev VW on 2005. aastal välja tulnud masina ligilähedane koopia Foto: volkwagen

Autotootjad tulevad välja igasugu erinevate kampaaniatega, et oma toodete müüki turgutada. Volkswagen jagas näiteks Oprah Winfrey jutusaate külalistele tasuta autosid.

Volkswagen jätkab Ameerikas suurema meediapinna otsimist, mille kaudu oma uut 2012. aastal välja tulevat «põrnikat» tutvustada.

Nimelt otsutati sõidukit reklaamida Oprah Winfrey telesaates, kus muuhulgas kõigile publiku hulgas olevatele inimestele lubati uus auto kinkida.

Kõigile publiku hulgas olnutele jagati saate jooksul uue auto võtmed, mille nad saavad kätte 2012. aastal.

Tegemist on jätkuga tänavu suvel Volkswageni poolt alustatud suurejooneliste kampaaniatega, kui seoses 2011. aastal välja tuleva Jetta mudeli tutvustusega Times Square'il toimus sõiduki maailma veebi-esmaesitlus.

Winfrey saadet on autotootjad varemgi ühe kampaaniaosana kasutanud.

2004. aastal jagas Pontiac stuudiopublikule 276 G6 sedaani. See läks autotootjale maksma umbes seitse miljonit dollarit.

Saates tehtud reklaam ja jagatud masinad ei toonud GM’ile aga loodetud tulu ning sellele järgnenud meediakajastus keskendus pigem sellele, et uhiuute masinate omanikeks saanud publikul tuli auto eest tasutavad maksud ise kanda.

Jutusaates on varem inimestele jagatud ka näiteks iPade ja kalliskive.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles