Meediaimpeeriumi suur langeja üllatas kõiki aasta suurima tõusuga

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
USA dollarid
USA dollarid Foto: SCANPIX

Conde Nastile kuuluv ajakiri Wired tegi pärast kohutavat 2009. aasta langust tänavu läbi tugeva tõusu.

Ajakirja reklaamimüük suurenes aasta jooksul 24 protsenti, vahendas Business Insider.

Tänu sellele saavutas väljaanne ka Conde aasta parima tõusja tiitli, selgitas Wired'i väljaandja Howard Mittman.

Olenemata tugevast tõusust, ei suudeta sellega siiski veel päris tasa teha 2009. aasta langust, mil ajakirja reklaamimüük kukkus 40 protsenti.

Conde Nastile kuuluvad lisaks Wired'ile välja sellised väljaanded nagu Vogue, Vanity Fair, The New Yorker, Allure, W jne.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles