Inimesed ei ole finantsteenustega rahul

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dollarid.
Dollarid. Foto: SCANPIX

Hiljutisest küsitlusest selgus, et paljud tarbijad avaldasid sügavat rahulolematust pankade, krediitkaartide ja muude finantsteenuste üle.

TNSi poolt korraldatud uuringu kohaselt avaldasid tarbijad peamist rahuolematust just krediitkaartide kohta, vahendas Adweek.

Lausa 61 protsenti vastanutest väljendas «suurt» või «väga suurt» rahulolematust krediitkaartide tasude üle.

Samasse osakaalu jäi ka krediitkaartide intressidega rahulolematute inimeste arv.

Pangandussektor, mis kunagi nautis tarbijate lugupidamist, on ikka veel põlu all.

Piltlikult öeldes jäi pangas asjade ajamisega «rahule» või «väga rahule» vaid 43 protsenti vastanutest.

Samuti ei kiirusta inimesed oma sääste investeerima.

Vaid 14 protsenti tõdes, et ootab järgmise kuue kuu jooksul majanduse paranemist USA aktsiaturul, mistõttu võiksid tõusta ka nende majapidamisse tehtud investeeringud.

Lisaks sellele pole tarbijad veendunud, et aktsiaturul toimuv on neid soosiv.

Nimelt vaid 46 protsenti küsitluses osalenutest usub, et nende finantshuvid on piisavalt kaitstud tänapäeva seaduste ja määrustega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles