Ikea pärjati Eurobesti Aasta Reklaamija tiitliga

IKEA töötajad tervitavad New York City esimese IKEA-poe avamist juunis 2008.

FOTO: AP / Scanpix

Festivali Eurobest korraldajad tunnustasid Rootsi kodusisustusfirmat Ikea Aasta Reklaamija tiitliga.

Auhind antakse välja neile reklaamijatele, kes on tulnud Euroopast ning paistavad silma inspireeriva ja uuendusliku toodete turustamise ja julge loomingulise tööga.

Koostöös erinevate agentuuridega on Ikea andnud tõuke julgele loomingule, omapärastele ja huvitavatele reklaamidele, millega tutvustatakse oma brändi ja kutsutakse inimesi oma kauplustesse.

Ikea turundusstrateegia aluseks on nende äriidee, kus pakutakse laia valikut hästi välja töötatud ja funktsionaalseid madala hinnaga kodusisustuskaupu.

Ettevõtte reklaamikampaaniaid luues võetakse enamasti alati arvesse konkreetse riigi kultuuri eripära ja turundamise tingimusi, mis võib erinevatel turgudel väga erinev olla.

Pärast esimese auhinna võitmist Eurobestil 1988. aastal on Ikea aastatega koju viinud 31 Eurobesti trofeed eri kategooriates.

Lisaks sellele on ettevõtet tunnustatud paljude rahvusvaheliste auhindadega, muuhulgas võideti 2003. aastal Cannes Lions Film grand prix’ reklaami «Lamp» eest.

Festivali juht Philip Thomas ütles, et Ikea toetab kogu hingega kõikide oma agentuuride tööd ja kampaaniate valmimist, kuid ei unusta siiski oma kaubamärgi väärtust.

«Meil on au tunnustada neid Aasta Reklaamija auhinnaga, mille nad on igati ära teeninud.»

Auhind antakse üke Ikea rahvusvahelise turunduse juhile Claudia Willvonsederile Eurobesti auhinnatseremoonial 8. detsembril.

Willvonseder sõnas auhinna saamisest kuuldes, et oma klientidega suheldes ja kontaktis olles on kogu senine edu saavutatud.

«Me usume, et tugev bränd sünnib üheskoos paljude inimeste peas ja südames. Kui see põhimõte osutub edu valemiks ka Eurobestil, siis annab see meile veelgi rohkem julgust juurde.»

Ikea on maailma suurim mööbli jaemüüja, mis asutati 1943. aastal Rootsis 17-aastase Ingvar Kampradi poolt.

Tagasi üles