Kauba päritolu mõjutab Eesti inimese ostuotsust ELi keskmisest vähem

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Euroopa Liidu lipp.
Euroopa Liidu lipp. Foto: SCANPIX

Kaupade päritolu mõjutab Eesti inimeste ostuotsuseid rohkem, kui Euroopa Liidus keskmiselt.

Hiljuti avaldatud Eurobaromeetri uuringust selgub, et kõige enam mõjutab kauba päritolu Eesti inimeste ostuotsuseid toidukaupade puhul, kus päritolu peab oluliseks 52 protsenti küsitlusele vastanutest. Euroopa Liidus on see näitaja keskmiselt 43 protsenti.

Toidukaupadele järgnevad sõidukid, mille ostmisel mõjutab päritolu 46 protsendi Eesti inimeste otsust. Euroopa Liidus on sõiduki ostmisel selle päritolu määrava tähtsusega 32 protsendile inimestest.

Elektroonikaseadmete puhul otsustab ostmisel päritolu järgi 48 protsenti Eesti ja 29 protsenti Euroopa Liidu inimsetest.

Rõivaste osas on päritolu otsustavus Eesti ja Euroopa Liidu elanike jaoks peaaegu võrdne, olles vastavalt 30 ja 28 protsenti.

Kõrgtehnoloogiliste teenusepakkujate osas peab Eesti inimestest teenusepakkuja päritolu liitumisotsust mõjutavaks 46 ja Euroopa Liidu elanikest 26 protsenti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles