Eesti uus märk ootab inimeste panust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raba. Illustreeriv foto.
Raba. Illustreeriv foto. Foto: Artur Sadovski

Tänasest saab loodavale riigibrändile saata lugusid ja pilte sellest, mis teeb Eesti eriliseks ning osaleda saab ka Eesti märgi ideekonkursil.

Eesti- ja venekeelsel veebilehel misoneesti.err.ee saab oma panuse Eesti brändi uuendamisse anda mitmel moel, postitades Eestit kirjeldavaid lugusid ja pilte ning osaledes Eesti märgi konkursil, teatas bränd.

Ühisloomes kogutud lood ja pildid otsivad vastust küsimusele, mille üle tasub Eestis uhkust tunda, mis teeb meid teiste riikide ja rahvastega võrreldes eriliseks ning millisena soovime Eestit näha 25 aasta pärast.

Parimad pildid ja lood pannakse uuel aastal loodavast Eesti brändi veebikeskkonda ja kogutud materjale on võimalik kasutada kõigil, kes soovivad Eestit tutvustada.

Eesti märgi konkursiga otsitakse värskeid ideid, kuidas esitleda Eesti erinevaid valdkondi ühe visuaalse märgiga. Konkursile oodatakse osalema disainiprofessionaale ja -harrastajaid ning kõiki teisi disainihuvilisi, vanusest ja emakeelest, elukohast ja ametist sõltumata.

«Avaliku konkursiga kujunduslahenduste otsimine pole maailmas midagi uut – Tokyo 2020 olümpiamängude märki otsitakse nii, Uus-Meremaa korraldab referendumi uue riigilipu valimiseks ja ka meie oma “Teeme Ära!” kodanikualgatuse logo visandas niiöelda mitte–disainer,» rääkis projektijuht Paul Lilje.

Žürii ja publikuhääletuse tulemusel selgunud 10 parimat tööd jõuavad 2016. aasta veebruaris ETV ja ETV+ kanalitel toimuvasse finaalsaatesse, kus valitakse ühiselt ka võidutöö.

Võistlustööde autoritel tuleb näidata, kuidas sobiks nende idee Eesti 100. sünnipäevaks või millistena näeksid välja uutes värvides loodava rahvusliku lennufirma lennukid.

«Eesti märgi» konkursi peaauhind on 4000 eurot, 2. ja 3. koha preemiad on vastavalt 2500 ja 1000 eurot.

ut kuvandit hakkas Eesti otsima kevadel. Seda nähti kui Eesti lugu, mis on ühtemoodi arusaadav kõikidele ning samal ajal realistlik.

Eesti brändiuuenduse ühisloome sünnib koos Eesti Rahvusringhäälingu, Riigikantselei, Arvamusfestivali ja Arengufondiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles