Kuidas haldavad Apple´i, Amazoni ja LinkedIni juhid oma meilipostkaste?

Apple'i juht Tim Cook.

FOTO: SCANPIX

Business Insider jagab nippe, mille abil maailma suurimate tehnoloogiaettevõtete ülimalt hõivatud juhid üritavad hakkama saada oma meilipostkastide haldamisega.

Jeff Bezos

Kui mõni rahulolematu klient saadab maailma suurima e-äri Amazon juhile isikliku kaebekirja, saadab Bezos selle vastutavale töötajale edasi, lisades meili päisesse küsimärgi. Töötajad teavad, et selline tegevjuhi poolt isiklikult edasisaadetud meil nende postkastis on kui tiksuv pomm ning seega üritatakse kliendi probleemile võimalikult kiiresti lahendus leida.

Jeff Weiner

Ärivõrgustiku LinkedIn juhil on oma meilipostkasti haldamiseks lihtne strateegia: mida vähem meile ise saata, seda vähem meile ka sulle saadetakse. Selle avastuseni jõudis ta eelmises töökohas, kus tema kahel kolleegil oli harjumuseks pidada meili teel kogu tiimiga pikki diskussioone ja arutelusid. Peale seda, kui need töötajad ettevõttest lahkusid, märkas Weiner, et tema postkasti potsatas pea 30 protsendi võrra vähem kirju. Seetõttu otsustas ta püstitada endale range eesmärgi: saata meil ainult juhul, kui see on tõeliselt möödapääsmatu. Tänu sellest reeglist kinni pidamisele on tema meilipostkast palju organiseeritum ning selles on lihtsam navigeerida.

Tim Cook

Apple´i tegevjuht on tunnistanud, et ta ei ole kuigi osav meilipostkasti haldaja. Intervjuus USA meediakanalile ABC rääkis ta, et ta saab päevas umbes 700-800 e-kirja.

«Ma loen pea kõik neist läbi. Iga päev. Ma olen töösõltlane,» ütles ta.

Bill Gates

Microsofti asutajast maailma rikkaim inimene saab päevas aga ainult 40-50 meili. «Loed mõned neist läbi ja mõned jätad hilisemaks. Peaasi on mitte ära unustada, et nendega tuleb hiljem tegeleda,» rääkis ta 2013. aastal telesaates Today.

Eric Schmidt

Google´i katusettevõtte Alphabet nõukogu esimees üritab meilidele võimalikult ruttu vastata.

«Suurem osa parimatest ning hõivatumatest inimestest reageerivad meilidele võimalikult kiiresti,» selgitas ta raamatus «How Google Works», lisades, et selline strateegia hoiab ettevõtte töötempot ja kommunikatsiooni kiirust kõrgel tasemel.

Tagasi üles