-Miks te tahate tegeleda väikesel ja konkurentsist pinges Eesti turul turvaäriga?
Pärast Venemaa turvaärist lahkumist on mulle pakkumisi tehtud ka teistelt aladelt. Kuid ma vaatan USSi tänast seisu, siis tegemist on Eesti mõistes väga normaalse ettevõttega: ligi 15 000 nn puldiklienti, ligi 1000 töötajat.
Kindlasti me tuleme turule uute teenuste ja toodetega, mille loomiseks ma saan kasutada oma rahvusvahelist kogemust. Samuti kavatsen ma areneda naaberriikide turgudele, mida on teha hea siis, kui kodus on kõik asjad juba korras. Koduturg jääb minu jaoks esmatähtsaks, sest minu pere ja sõbrad on Eestis.
- Kuidas te näete olukorda, kus USSi kaubamärk seostub paljude jaoks ennekõike Urmas Sõõrumaaga?
United Security Services on iseenesest väga hea logo, aga ma kavatsen kaubamärgi ümber kujundada. Kuid esmalt tuleb uus struktuur ja meeskond paika panna, siis saab hakata tegelema logo kujundamisega.
USSi peamine probleem on sama, mis paljudel Eesti ettevõtetel – kõik räägivad, miks ei saa või pole võimalik mingisuguseid asju teha. Vähe räägitakse sellest, kellega ja kuidas oleks võimalik asju teha. Tahan ettevõtesse just positiivsust süstida, et siit on võimalik edasi minna.
-Kuidas seda positiivsust saavutada, kui suure osa turust annavad väikese marginaaliga tegevused nagu suurte riigiettevõtete ja kaubanduskeskuste valvamine?
Me oleme Eestis viimase 25 aasta jooksul turvatöötaja autoriteeti devalveerinud. Isegi paljud ettevõtete juhid räägivad omavahel mingisugustest „turvikutest“, mida on juba aastaid olnud valus kuulata.