Sakkov: uue lennufirma piletid pole kallimad

Nele-Mai Olup
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Erik Sakkov.
Erik Sakkov. Foto: Tairo Lutter / Postimees

Nordic Aviation Groupi juhatuse esimehe Erik Sakkovi sõnul pole uue lennufirma piletid Estonian Airi piletitest kallimad, kuid lisas, et unistab süsteemist, kus piletihinna kujunemine oleks inimestele väga hästi mõistetav.

Sakkovi sõnul kasutab Nordic Aviaton praegu Sloveenia lennufirma Adria Airwaysi süsteemi ja kõike selle taga olevat, mis tegeleb lendude täitmise ja hinnastamisega.

«Lendude istekohtadest mingisugune osa on odavalt müügis, et inimesed saaksid varakult ära osta hästi odavad piletid, siis hakkab hind tõusma, kuni need viimased piletid müüakse päris kallilt,» selgitas Sakkov.

Euroopa Parlamendi saadik Indrek Tarand küsis täna sotsiaalmeedias, miks tuleb riigi uuele lennufirmale Nordic Aviation Groupile maksta pileti eest poole kallimat hinda. «Aga nüüd, kujutage ette, nagu lausuks Aleksei Turovski, nüüd küsib Michal lendamise eest mitte enam Palmeri 900 eurot edasi tagasi pileti eest, vaid ta pakub «soodsat» võimalust 1500 euro eest seda teenust osta,» kirjutas ta oma Facebooki seinal.

«Ma arvan, et Tarand sattus päris viimase otsa piletite peale,» ütles Sakkov. «Loodan, et Tarand seda kallist piletit ära ei ostnud ja leiab odavama,» lisas ta.

«Samas Anvar Samost sai oma vana pileti asemel 100 eurot odavama pileti, mis tegi meile kõigile rõõmu,» tõi Sakkov positiivse näite.

Sakkov ütles, et ta ei saa anda kindlaid lubadusi, millal jõuab Nordic Aviation Group konkreetse süsteemini, et inimesed näevad, mismoodi piletihind kujuneb. «Unistan süsteemist, millest inimesed saavad väga hästi aru ja oskavad seda enda huvides kõige paremal moel ära kasutada ja tahan selle nimel töötada,» kommenteeris Sakkov.

«Unistan ka sellest, et anda reisijatele rohkem õigusi pileteid muuta,» jätkas ta. Praegu ei saa ka seda teha, sest kinni tuleb pidada Adria Airwaysi reeglitest. Kui Nordic Aviation Group hakkab oma süsteemi üles ehitama, saab see Sakkovi sõnul olema väga suur strateegilise mõtlemise koht.

Tarand küsis oma postituses veel, mis saab nüüd tegevuse lõpetanud Estonian Airi personalist.

Sakkov ütles, et ta tahaks väga pinged maha võtta ja öelda, et Nordic Aviation Group teeb enda poolt kõik, et leida endale ruttu vajalik personal ning ta loodab, et uue firmaga ühinevad ka Estonian Airis töötanud inimesed.

«Hakkame otsima lennukite kapteneid, piloote, stjuardesse ehk kõikide erialade esindajaid, keda meil vaja läheb,» rääkis Sakkov. Tema sõnul kasutatakse selleks nii ajalehekuulutusi kui personaliotsingu firmasid, et kõike teha ülima kiirusega.

«Ma väga loodan, et kõik tublid Estonian Airi inimesed tulevad rõõmuga meile tööle,» ütles Sakkov. «Me ei saa midagi teha otse, oleme täiesti uus ettevõte ja me ei ole kuidagi Estonian Airi õigusjärglane,» märkis ta.

«Personali värbame järjest, lennuk lennuki haaval, et saaks esimese lennuki juba eesti keeles lendama,» ütles Sakkov.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles