Soome ajalehekontsern Sanoma News suurendas reklaamitulu 10 protsenti

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nagu näitab siinne ekraanisalvestus veebiküljelt sanoma.com, oli täna keskpäeval Sanoma kontserni aktsiahind kerges kasvutrendis
Nagu näitab siinne ekraanisalvestus veebiküljelt sanoma.com, oli täna keskpäeval Sanoma kontserni aktsiahind kerges kasvutrendis Foto: sanoma.com

Sanoma Newsi reklaamitulude veduriks osutusid kolmandas kvartalis töövahenduskuulutused, mille pealt teenis näiteks ajaleht Helsingin Sanomat 48% rohkem raha kui mullu.

Taloussanomat.fi kirjutab, et lisaks Helsingin Sanomatele (Hesari) suurenes töökuulutuste pealt teenitav raha silmatorkavalt ka veebikeskkonnas oikotie.fi.

Taloussanomat.fi on ise osa Sanoma Newsist, kuhu kuuluvad lisaks juba mainitud Hesarile ka tabloidajaleht Iltasanomat, Soome kohalikud lehed ja mitmed veebikeskkonnad. Sanoma News omakorda kuulub meediakontserni Sanoma, mis tegutseb rohkem kui 20 riigis.

Lisaks hästi müügiks minevatele töökuulutustele edenes Sanoma Newsis jõudsalt ka veebireklaam, kui ettevõte suurendas tulu veebireklaami müügist 28%.

Ettevõtte müügikäive kasvas kolmandas kvartalis 3,5%, küündides 104,8 miljoni euroni. Ettevõtte maksueelne kasum suurenes 33 %, ulatudes 15,7 miljoni euroni.

Kui vaadata Sanoma Newsi üksuste kaupa, kasvas eriti märkimisväärselt tegevuskasum Helsingin Sanomate ja Iltasanomate üksuses.

Hesari käive kasvas 4%. Töökuulutuste avaldamise pealt teenis Hesari reklaamitulu mulluse sama ajaga võrreldes 48% rohkem. Reklaamitulu moodustas poole Hesari käibest.

Iltasanomate müügikäive kasvas 7%, leht suurendas ka oma turuosa. Iltasanomate reklaamitulud suurenesid, esmajoones tuli kasv veebireklaamist.

Kolmanda kvartali tulemuste valguses tõstis Sanoma News oma kasumiprognoosi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles