Postimees sai Tallinn 2011 meediapartneriks

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postimees on Tallinn 2011 ametlik meediapartner.
Postimees on Tallinn 2011 ametlik meediapartner. Foto: Raigo Pajula

SA Tallinn 2011 ja Postimees AS sõlmisid koostöölepingu, millega saab Eesti juhtivast trüki- ja online-meediaettevõttest Euroopa kultuuripealinna aasta meediapartner.

Koostöölepingu eesmärk on teha turundus- ja reklaamialast koostööd eelseisva kultuuripealinna aasta õnnestumiseks.

Koostöö hõlmab Postimees ASi kõiki meediakanaleid, sh ajalehti Postimees, venekeelne Postimees ja Den Za Dnjom ning online-väljaandeid Postimees.ee, Postimees.ru, Dzd.ee, E24.ee, Elu24.ee, Tarbija24.ee ja Ilmajaam.ee.

«Sõlmitud lepinguga tahame hea seista selle eest, et 2011. aasta ametlikku kultuuriprogrammi kuuluvatel sadadel partneritel oleks sihtasutuse eksklusiivse meediapartneri näol olemas kindel väljund oma sündmustega seotud edukaks turundus- ja teavitustegevuseks,» kommenteeris SA Tallinn 2011 nimel lepingu allkirjastanud juhatuse liige Jaanus Mutli.

 Postimehe peadirektori Erik Roose sõnul on sõlmitud leping loogiline jätk enam kui 150-aastase ajalooga meediaettevõtte turundustegevusele.

«Meil on hea meel olla nii silmapaistva suursündmuse toetaja. Oleme läbi aegade toetanud sündmusi, mis haaravad väga suurt osa elanikkonnast ja valdavat osa meie lugejaist, näiteks laulupeod ja rahvaspordiüritused, nüüd ka Euroopa kultuuripealinna aasta Tallinnas,» lausus Erik Roose.

Koostöölepinguga sai Postimehest lennupartneri Estonian Airi järel Euroopa kultuuripealinna aasta teine suurtoetaja.

«Meil on hea meel iga toetaja üle, kes on valmis end siduma Tallinna jaoks täiesti ainulaadse projektiga. Juba see, et meie toetajateks on teiste hulgas näiteks Estonian Air ja Postimees, näitab, et sellesse projekti usutakse,» lausus Jaanus Mutli.

5. novembril jõuab iga Postimehe lugejani ka SA Tallinn 2011 ajalehe Kultuuripealinn värske number, mis keskendub kultuurisponsorlusele ja toob näiteid edukatest Eesti ettevõtetest, kes peavad kultuuri toetamist oma turundusstrateegia lahutamatuks osaks.

Kultuuripealinna ajalehte saab lugeda ka veebis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles