Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärmi arvates tuleb Saku Kulla ja Velt Motocenteri reklaamidega sarnaseid sõnumifookuseid veel.
Ärm: Saku Kulla sarnasus teise kampaaniaga on juhuslik
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Sarnasus teise kampaaniaga on juhuslik ja arvan, et sarnaseid sõnumifookuseid tuleb veel, sest teema ju aktuaalne ja lühiajaline, väga sobiv reklaamisõnumiks,» rääkis Kadri Ärm.
Kulla müük edeneb Ärmi sõnul igati normaalselt ja ootuspäraselt, kuigi praegu ei ole muidugi parimad ajad premium-brändidele, sest tarbija on jätkuvalt väga hinnatundlik.
Saku Kulla kampaania «Euro tuleb! Investeeri viimased kroonid kulda!» algas Ärmi sõnul 1. novembril.
Kuna reklaami eriti tänavapilti ei tule, on kommunikatsioon ainult tootepakendil ja poes.
«Kroonikampaaniaid rohkem ei tule aga muid kampaaniaid küll,» lisas Ärm.