Kanada omanik vahetab Statoili tanklate kaubamärki

Aivar Õepa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tanklate uus kujundus.
Tanklate uus kujundus. Foto: Statoil Fuel & Retail Eesti AS

Statoili tanklaketi omanik, Kanada ettevõte Couche-Tard vahetab senise kaubamärgi ületuleval aastal Eestis Circle K vastu.

Uus mugavuspoodide kaubamärk vahetab välja jaekaubandusettevõtte Couche-Tard brändid Mac’s ja Kangaroo Express Ameerika Ühendriikides ning Statoili kaubamärgi Euroopas, teatas ettevõte.

«Ühise globaalse kaubamärgi kasutusele võtmine teeb meid tugevamaks ning muudab klientide elu lihtsamaks,» ütles Couche-Tard'i president ja juhatuse esimees Brian Hannasch.

Kanada ettevõtte eesmärk on muuta Circle K maailma eelistatuimaks mugavuspoodide ja teenindusjaamade kaubamärgiks. «Külastades Circle K poode Euroopas, USAs, Kanadas või mujal, pakume klientidele kõikjal kiiret ja sõbralikku teenindust ning meeldivat ostuelamust,» ütles Hannasch.

«Meie rahvusvahelise jaekaubanduspere toomine üksteisele lähemale kui kunagi varem aitab meil kiirendada äritegevuse kasvu Euroopas,» sõnas Couche-Tard Euroopa regiooni juht Jacob Schram.

Circle K on Couche-Tard'ile kuuluvatest kaubamärkidest kõige tuntum ja rahvusvahelisem, seda kannavad täna juba tuhanded kauplused ja teenindusjaamad 14 riigis üle maailma. Uue globaalse Circle K kaubamärgi arendamisel on arvestatud ka edasiste uutele turgudele sisenemise võimalustega.

Esimesena lähevad uuele Circle K kaubamärgile üle Norras ja Rootsis asuvad teenindusjaamad 2016. aasta mais.

«Vajadus Statoili kaubamärk ühel hetkel uue vastu vahetada sai selgeks ja avalikkusele teatavaks tehtud kolm aastat tagasi, mil Kanada päritolu kontsern Couche-Tard ostis Statoili teenindusjaamad Euroopas. Täna oleme jõudnud uude etappi ning Statoil Fuel & Retail kontsernis algab järk-järguline üleminek uuele nimele. See saab olema sujuv ja pea kaks aastat kestev periood, mis annab nii klientidele kui meile kõigile aega uue nimega harjuda,» ütles Statoil Fuel & Retail Eesti ASi peadirektor Kai Realo.

«Kuna tegemist on kaubamärgi, mitte ettevõtte omanike vahetusega, jääb nii klientide kui meie ligi 600 töötaja jaoks üldjoontes kõik samaks,» lisas Realo.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles