Mäggi: Lõuna-Korea kultuuripäevade reklaamiga astuti reeglitest üle

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lõuna-Korea kultuuripäevade reklaam Tallinnas.
Lõuna-Korea kultuuripäevade reklaam Tallinnas. Foto: Peeter Langovits

Kommunikatsioonibüroo Powerhouse juhataja ja konsultant Janek Mäggi sõnul on igasuguse reklaami puhul halb, kui reklaamitakse välja midagi, mida tegelikult ei pakuta.

«Kõik kirikud, parteid, ettevõtted, mittetulundusorganisatsioonid jne vajavad oma tegevuseks tähelepanu ning tuntud inimeste kaasamine selleks on üsna tavaline,» tõdes Mäggi.

Igasuguse reklaami puhul on tema sõnul aga halb, kui reklaamitakse välja midagi, mida tegelikult ei pakuta.

Samuti kinnitas Mäggi, et häid ja halbu «tooteid» on igal turul, olgu see usumaailmas, poliitikas või äris.

«Nende eristamine ei olegi alati nii lihtne. Sageli juhtub, et mõnel halval tootel on päris hea reklaam. Usuüritusi võib reklaamida küll, aga ka ka mind häiris tugevalt, et püüti jätta muljet, nagu tegemist oleks riiklikult tähtsa üritusega.»

Seda rolli saab Mäggi sõnul kanda siiski ainult riik ja tema institutsioon.

«Tundub, et siin on üle astutud mitmetest reeglitest, mida võiks pidada heaks tavaks. Kahju. Aga seda juhtub ka kõigis teistes eluvaldkondades.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles