Aavik: valimisreklaam riigitelevisioonis ei ole õigustatud

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Heily Aavik
Heily Aavik Foto: Pm

Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Heily Aaviku sõnul tuleks valimisreklaami riigitelevisioonis näitamisel kogu erakondade rahastamise ja reklaamimise kord üle vaadata.

«Tundub, et masu on jõudnud ka poliitikute õuele, otsitakse aktiivselt võimalusi kuidas väheste rahaliste vahenditega valimiste ajal reklaami saaks teha,» lausus Aavik.

Isiklikult tundub ERALi presidendile, et valimisreklaami näitamine riigitelevisioonis ei ole õigustatud.

«Riigitelevisioonil on ju küllalt võimalusi kajastada ning edastada valimiste eel kõiksugu erinevate probleemipüstitusega poliitsaateid,» tõdes Aavik ja lisas, et samas kui poliitikul on võimalus sellises saates oma seisukohti põhjendada või esitleda, mõjub see tunduvalt paremini kui mis iganes reklaamklipp.

Riigitelevisiooni kohustuseks peakski Aaviku hinnangul jääma valimiste eel valijaite harimine ning erinevate erakondade seisukohtade ja tulevikuplaanidega tutvumise võimaluse loomine.

«Riigitelevisiooni ülesandeks peaks olema rahva harimine valimisteemadel üldiselt.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles