The Body Shopi kanepireklaam ajas rootslased marru

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kanepitaim
Kanepitaim Foto: SCANPIX

Rootslased mõistsid hukka kanepilehtede kasutamise sotsiaalselt vastutustundliku imagoga loodusliku kosmeetika tootja The Body Shop reklaamis, kuna see töötavat vastu noorte suunal tehtavale narkoennetustööle.

Örebro linnavalitsuse kuritegevuse ennetamise komisjon andis linnas asuvale The Body Shop'i kauplusele teada, et nende reklaamiplakatitel kujutatava Cannabis sativa (tööstuslik kanep) pilt ei ole sobilik, sest mõjub väljakutsuvalt, solvavalt ning takistab narkootikumide vastu võitlemist, kirjutas Best Marketing.

The Body Shopi Rootsi pressiesindaja Karin Wickberg Taylar ütles, et ettevõte ei kavatse siiski linnavalitsuse nõudmistele järele anda, sest nende tootel pole mingit pistmist narkootikumidega ja linna nõudmisel puudub alus.

Wickberg Taylar lisas, et linnavalitsuse nõue eemaldada reklaamid näitab teadmatust, sest tööstusliku kanepi näol on kosmeetikatööstuses tegemist levinud toorainega.

Samuti on firma toodete hulgas kanepiseeria juba ammu olemas, kuid selle turundusega hakati aktiivsemalt tegelema alles nüüd, et teadvustada tarbijatele kanepi häid omadusi külmas kliimas kuiva naha kaitsmisel.

Wickberg Taylari sõnul kasutatakse kanepilehte ka The Body Shopi globaalses turunduses.

Siiski tunnistas ta samas, et probleeme on seoses sellega tekkinud ka mujal.

«Meil tekkisid mõned probleemid Prantsusmaal, aga seal reguleerib selliseid juhtumeid selgesõnaliselt seadus.»

Kuna Rootsis ei olda ühegi seadusega vastuolus plaanitakse seal kanepilehe abil oma toodete reklaamimist jätkata.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles