Adidas pikendas Chelsea jalgpalliklubiga sponsorlepingut

Adidase logoga jalgpall

FOTO: Reuters / Scanpix

Sporditarvete gigant Adidas pikendas Chelseaga sponsorlepingut kaheksa aasta võrra.

Seoses sellega sõlmiti ka uus sponsorleping, mille järgi varustab Adidas meeskonda kogu avajaliku varustusega, kaasab neid reklaamidesse, saab kasutada staadioni reklaampinda ning ütleb sõna sekka võistlusprogrammi osas, kirjutas Marketing Week.

Chelsea ei nõustunud tehingu täpset maksumust kommenteerima, kuid teatas, et tegemist on multimiljonilise tehinguga, mis on võrreldes originaalse tehinguga oluliselt suuremahulisem.

Kahe osapoole koostöö sai alguse 2006. aastal, kui tehti koostööd maailma suurima meeskonna foto tegemisel, mil 8000 Chelsea fänni seisid ühel pildil koos jalgpalluritega.

Pärast seda on sporditarvete tootja ja jalgpalliklubi teinud koostööd mitmete väiksemates projektides.

Tagasi üles