Ivo Nikkolo reklaamikampaania valiti taas maailma parimate sekka

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ivo Nikkolo sügis-talvine kampaania.
Ivo Nikkolo sügis-talvine kampaania. Foto: Ivo Nikkolo

Maailma suurim moe- ja trendiportaal WGSN tõi parimate sügistalviste moekampaaniate seas taas esile ka Ivo Nikkolo.

Ivo Nikkolo on ainus Eesti päritolu bränd, mida kõrvutatakse maailma tipp-brändidega nagu Emporio Armani, Escada, Gucci, Gianfranco Ferré, Givenchy, Hugo Boss, Jean Paul Gaultier jt.

«WGSNi kasutajaskonnaks on kogu maailma moetööstus. See, et oleme seal esindatud koos maailma võimsaimate moemajadega, näitab nii Ivo Nikkolo kaubamärgi tugevust kui ka selle taga olevate inimeste originaalsust. Ivo Nikkolo on ainus Eesti päritolu kaubamärk, mida WGSN juba mitmendat hooaega reklaami poolelt eeskujuks seab,» ütles kaubamärgi turundusjuht Mervi Lill.

Ivo Nikkolo sügistalvise kampaania modelliks on Eesti päritolu tippmodell Maša Voronina, kelle kõrval teeb modellina kaasa Siberi husky Sviidi.

Kampaania fotograaf on Madis Palm, loovjuht Aet Alev, stilistid Ivo Nikkolo disainer Xenia Joost ning Kenneth Bärlin.

Ivo Nikkolo  on disainerbränd, mida iseloomustab unikaalne käekiri, lihtsad siluetid ja neutraalsed värvid. Kaubamärgi käekirja kujundavad tunnustatud Eesti disainerid Ivo Nikkolo, Eve Hanson ja Xenia Joost.

Kaubamärk kuulub Baltika Grupile ning opereerib 10 poega Eestis, Lätis ja Leedus.

Ivo Nikkolol on müügikohad Tallinna ja Tartu Kaubamajades, ning multibränd kauplustes Soomes, Venemaal ja Ukrainas.

Kaubamärgi 2009. aasta jaemüük ulatus 41,4 miljoni kroonini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles