9 asja, mida esimestel kuudel uues töökohas ette võtta

9 asja, mida esimestel kuudel uues töökohas ette võtta

FOTO: PantherMedia

LinkedIn jagab üheksat kasulikku nõuannet selle kohta, mida tasuks uues töökohas kiiremaks kohanemiseks ette võtta.

Kutsu kolleeg lõunale

Kui sa saad varakult sina peale õigete inimestega, aitab see kiiremini ja sujuvamalt uude rolli sisse elada.

Tutvu oma juhi tööstiiliga

On väga oluline, et sa oleks oma uue ülemusega ühel lainel. Näiteks - kas ta eelistab suhtlusel näost näkku vestlusi või meilide saatmist. Selliste väikeste asjadega kursis olemine võib sulle tulevikus märkimisväärset edu tuua, näiteks kiiremini edutamiseni viia.

Leia endale kontorist liitlane

Iga uus töötaja peaks endale otsima mõne pikemat aega ettevõttes töötanud kolleegi, kellega sõbralikke suhteid arendada ja vajadusel abi küsida.

Saa tuttavaks ettevõtte kultuuriga

Tea oma ettevõtte väärtusi ning hoiakuid, et kiiremini tiimi sulanduda ning endale head mainet luua.

Tea, keda kohtad, enne kui teda kohtad

Hea viis, kuidas oma uute kolleegidega kiiremini lähedaseks saada, on teha juba enne nendega kohtumist veidi uurimistööd, et teada, kellega täpsemalt koostööd tegema hakkad.

Uuri, mida sinu tööandja kohta meedias kirjutatakse ja räägitakse

Vahel aitab kõrvalseisja pilk tabada täpsemalt ettevõtte olemust, kui ettevõtte poolt avalikkusele kuvatavad väärtused ja hoiakud.

Õpi ekspertidelt

Jälgi kogu sinu tööandja sektorit analüüsivaid eksperte ja arvamusliidreid, et olla kursis kogu majandusharu trendidega.

Õpi oma kolleegidelt

Ürita tutvuda võimalikult paljude kolleegidega ning aretada vestlusi võimalikult erinevatel teemadel. Sa võid üllatuda, kui palju nad suudavad sulle sinu töö kohta õpetada.

Arenda oma oskusi ja kasvata teadmistepagasit

Ürita suurendada oma igapäevatööd puudutavaid teadmisi ja oskusi ka väljaspool tööaega. Internetis on suur hulk veebipõhiseid kursuseid, mis pakuvad enesetäiendamise võimalusi pea kõikidel elualadel. Paljud neist on ka tasuta.

Tagasi üles