Estravel pani taas Facebooki kogukonna kihama

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Estraveli pulmamäng Facebookis.
Estraveli pulmamäng Facebookis. Foto: Estravel

Kui kevadel suutis reisifirma näoraamatu fännide hulgas elevust tekitada ja rekordkiirusel uusi järgijaid koguda, siis sama korrati ka nüüd sügisel, kui käima lükati Eestis seni esimene omalaadne turunduskampaania, kus oli võimalik võita pulmareis.

AS Estraveli kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu sõnul tekkis pulmamängu idee, mille raames kutsuti abielusooviga paare kandideerima, et võita 100 000-kroonine pulmareis koos laulatustseremooniaga, just tänu kevadisele Facebooki kampaaniale, mis oli väga edukas.

«Ühtlasi oli meil soov pakkuda midagi mängulist kõikidele meie jälgijatele Facebookis. Kuna vastu talve olid päevakorral kaugreisid, siis tekkis vaikselt ideepojake, mida hakkasime edasi kerima. Teha Facebookis pulmamäng.»

Loomulikult sooviti Rüütsalu kinnitusel seeläbi kõlapinda pulmareisidele ja kaugsihtkohtadele üldse. Kampaania eesmärk oli tegelikult lihtne - suurendada ettevõtte nn jälgijate arvu ja tõsta Facebooki kui infokanali kvaliteeti ning ulatust.

«Ja peab ütlema, et see on meil korda läinud, meil on päringuid pulmadeks välismaale rohkem kui kunagi varem,» rõõmustas Rüütsalu.

Ühtlasi saavutati mängu jooksul suurima jälgijaskonnaga ettevõtte konto staatus Facebookis.

Kokku laekus õigeaegselt avaldusi mängus osalemiseks 160-lt paarilt, ehk siis 320-lt inimeselt. Hääletajate arv ulatus Rüütsalu sõnul ligi 11 000ni.

Rüütsalu ei tahaks  projekti nimetada kampaaniaks, sest tegemist oli rohkem mänguga ja erinevus seisnes peamiselt selles, et mäng haaras inimesi isiklikult.

«Pulmad on väga eriline teema ning nõuab suurt julgust sellise mänguga liituda. Nägime ka mitmeid abieluettepanekuid, mida meie mäng ajendas. Väga paljud paarid said ajendi just meie mängust. Loodame, et ka neil, kes ei võitnud, on kindel plaan lähitulevikus abielluda,» tõdes Rüütsalu.

Finalistid valiti kõik väga erinevad, kuna sooviti, et hääletajad leiaksid kõik oma lemmiku. Samas pidi finaali pääsemiseks ikka kuidagi erinema või teistest rohkem silma paistma.

Finaalis tekkis Rüütsalu sõnul paaride ja nende tutvusringkondade vahel täiesti uskumatult lahe side.

«Elasid kaasa kõik tuttavad ja sugulased ning võitjapaar oskab rääkida tõelisest integratsioonikampaaniast, kus hääletajaid neile kogunes üle 30st riigist.»

Mängu ja selle tulemustega on reisifirma väga rahul, sest midagi sellist tehti esimest korda.

«Olime tõeliselt rõõmsad, kui meile laekus juba esimestel päevadel kümnetes ja kümnetes erilisi lugusid paaridest ning nende suhetest. Seetõttu oli ka väga raske valikut teha, kõik olid pannud oma hinge loosse, mis kirjeldas osalejaid ja nende suhet,» kirjeldas Rüütsalu.

Äsjalõppenud üritus annab Rüütsalu kinnitusel küll motivatsiooni ka edaspidi selliste toredate mängude korraldamiseks.

Estraveli mängu võitnud Ave Uudmäe ja Tarmo Tähepõld kogusid 3552 inimese toetuse.

«Sellise arvuga pääseks juba riigikokkugi. Arv on suurem kui Tarmo koduvallas on elanikke,» rõõmustas Rüütsalu.

Võitnud paar plaanib pulmareisi Seišellidele ette võtta kevadel.

Paar, kes saavutas teise koha, sai kokku 3389 häält ning tegi võistluse tarbeks oma populaarsuse edendamiseks isegi spetsiaalse videoklipi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles