Turundusnipp: paku kliendile eksootilist teenust, sest ta tahab sellest hiljem rääkida

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kas Teie läheksite jäähotelli külmetama, et sellest hiljem sünnipäevalauas pajatada? Pildil äsjaavatud jäähotell Montevideos Uruguais
Kas Teie läheksite jäähotelli külmetama, et sellest hiljem sünnipäevalauas pajatada? Pildil äsjaavatud jäähotell Montevideos Uruguais Foto: SCANPIX

Ööbimine jäähotellis, kummalise roa söömine ja midagi muud sarnast tekitab paljudes inimestes soovi see põnev kogemus talletada tulevaste vestluste tarvis.

Äsjaavaldatud uuringu järeldustel ei hooli inimesed seejuures, et jääst hotellis ööbimine on ebamugav või peekonimaitselise jäätise söömine maitselage, kirjutab newslite.tv. Rikkalik valik vestlusteemasid ise läbiproovitud ja meeldejäävatest elamustest jätab vestluskaaslasele hea mulje, usuvad küsitletud.

«Viimased marketingitrendid näitavad, et paljud tarbijad on huvitatud ebatavalistest ja uudsetest tarbimiskogemustest ning valivad selliseid puhkuseid, vaba-aja tegevusi ja pidustusi, mis on eeldatavalt vähem mugavad ja nauditavad,» resümeerivad uuringu autorid USA Harvardi ja Columbia ülikoolidest.

Uuringust selgus, et teistest rohkem otsivad ekstreemseid ja ebatavalisi elamusi inimesed, kes hindavad kõrget sooritusvõimet, produktiivsust ja efektiivset ajakasutamist. Nende näitajatega seostatakse ka head vestlemis- ja kontaktisaavutamisoskust.

Teadlased valisid inimesed, keda küsitleda, järgnevate tunnuste põhjal: inimesed, kes võtsid uut aastat vastu New Yorgi Times Square`l, pargikülastajad, lennuki- ja rongireisijad, üle 50-aastastele aktiivseid tegevusi pakkuva organisatsiooni AARP liikmed ja inimesed, kes on võtnud eesmärgiks käia igas USA osariigis, mida on kokku 50.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles