Twitteri boss reklaamib viina

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt reklaamist, kus Twitteri looja reklaamid viina.
Pilt reklaamist, kus Twitteri looja reklaamid viina. Foto: youtube.com

Twitteri asutaja Biz Stone arutab Stolichnaya viina reklaamis iseendaga säutsujate keskkonnast.

Reklaami väljatuleku aeg ja kogu olukord on veidi kummaline, kui võtta arvesse, et Twitter alustas just heategevusprojekti koos alkoholitootja Crushpadi Room to Read organisatsiooni tarbeks.

Organisatsioon edendab kirjaoskuse levikut üle maailma.

Reklaami videot vaata siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles