Valio lehmanimede kampaania on meelitanud ligi 15 000 huvilist

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valio Facebooki leht, kus saab enda nime lehma nimega võrrelda.
Valio Facebooki leht, kus saab enda nime lehma nimega võrrelda. Foto: Valio Eesti

Valio Eesti turundusdirektori Lauri Betlemi sõnul on oma nime lehma nimega võrrelda lubav kampaania oma esmase eesmärgi, tuua klubilehele liiklust, täitnud.

«Esialgu oli tegemist Valio Eesti sees levinud pdf-vormingus lehmanimede listiga. Juba see list, kus selleks, et teada saada, kui mitu lehmast nimekaimu sul Eestis on, pidid ise oma nime käsitsi pikast nimekirjast üles otsima, osutus äärmiselt populaarseks,» kirjeldas Valio Eesti turundusdirektor Lauri Betlem aega, mil kampaania idee alles küpses ja lisas, et nimekiri oli populaarne ka sõprade ja reklaamiagentuuri inimeste hulgas.

Kampaaniaidee pakkusidki neile välja Valio partner reklaamiagentuur Age.

Kuna Age pakutud mõte oli Betlemi sõnul hea ja eristuv ning sobis hästi Valio Alma brändi imagoga, on südamlik, lõbus ja tekitab hea tunde, ei mõeldudki kaua.

Seetõttu oli ka otsus siduda «lehmanime-viral» Facebookiga loogiline jätk.

«Meil on suured eesmärgid Valio Facebooki lehega Valio köögikunstnikud, kampaaniaidee sobis ülihästi liikluse tekitamiseks meie Facebooki lehele. Et tõsta Valio Alma tuntust ja kujundada brändi mainet, oleme Valio Alma piimatoodetelt tuntud lehmaga ka varem virali katsetusi teinud. Lehmanime kampaania mõte sobis hästi ka neid eesmärke silmas pidades.»

Kampaania senistest tulemustest rääkides lausus Betlem, et oma nime esinemise sagedust Eesti lehmade seas on tänaseks uurinud üle 15 000 inimese.

Valio köögikunstnike klubi fännide arv on nädalaga kasvanud 600-lt üle 2500-le liikmele.

«Kui suur hulk inimesi tegelikult fänniks jääb ja meie köögikunstnike klubist endale midagi huvitavat leiab, selgub tõenäoliselt hiljem ja sõltub juba sellest, kui hea meie köögikunstnike klubi on,» lisas Betlem.

Esmase eesmärgi, tuua klubilehele liiklust, täitis kampaania aga igati.

Brändi tuntust Betlemi hinnangul see 15 000 inimest tõenäoliselt eriti ei mõjuta, küll aga võib arvata, et kokkupuude selle kampaaniaga kujundas märkimisväärselt nende inimeste kuvandit Valio Alma brändist.

«Oluline fakt selle juures on, et me ei loosinud auhindu ega jaganud midagi tasuta.»

Kampaania eesmärgiks ongi Betlemi kinnitusel esmalt suurendada Valio köögikunstnike klubi fännide arvu Facebookis. Teisene eesmärk on suurendada Valio Alma tuntust ja kujundada brändi mainet.

«Kuna tegemist ei ole otseselt kampaaniaga, vaid pigem humoorika mänguga, jäävad lehmanimed inimesi lõbustama ka edaspidi.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles