Adidas ostis populaarse spordirakenduse Runtastic

Adidase logo.

FOTO: SCANPIX

Sporditarvete tootja Adidas ostis 220 miljoni euro eest Austria päritolu treeningurakenduse Runtastic, kirjutab Reuters.

Runtastic pakub Adidasele ligipääsu rohkem 70 miljonist spordisõbrast koosnevale kasutajabaasile, andes ettevõttele võimaluse jõuda järgi kantavaid nutiseadmeid ja treeningurakendusi pakkuvatele konkurentidele.

Adidase suurim rivaal Nike lõi juba aastaid tagasi partnerlussuhte tehnoloogiafirmaga Apple, pakkudes iPodidele ning iPhone´idele Nike+ jooksurakendust. Kolm aastat tagasi toodi turule ka oma Fuelband randmeseade.

Ohtu ei kujuta Adidasele aga mitte ainult globaalne turuliider Nike.

Viimasel ajal on sporditarvete turul laineid löönud USA ettevõte Under Armour, mis tõrjus Adidase USA turul teiselt positsioonilit kolmandale. Üheksa aastat tagasi asutatud ettevõte on teinud käesoleval aastal ka olulisi strateegilisi oste, omandades populaarsed terviserakendused MyFitnessPal ja Endomondo vastavalt 475 miljoni dollari ja 85 miljoni dollari eest ning saades sellega ligipääsu 120 miljonile kasutajale.

Tagasi üles