Näitleja Courteney Coxile pakuti miljon dollarit tutvumissaidi reklaamimise eest

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Courtney Cox.
Courtney Cox. Foto: SCANPIX

Keskealisi naisi ja noori mehi kokkuviiv veebikülg CougarLife saatis «Sõpradest» tuntud Coxile pakkumise päev hiljem, kui Cox (46) teatas oma lahutusest.

Eelmisel nädalal teatas Cox, et kolib ajutiselt lahku oma abikaasa David Arquette`st (39), nimetades 11 abieluaastat katkestavat otsust «proovilahutuseks», mis annab paarile võimaluse elu üle järele mõelda, kirjutab tmz.com.

Miljoni dollari teenimiseks peaks Cox ühe aasta jooksul näitlema neljas telereklaamis, 12s raadioreklaamis ja osalema vähemalt 30 avalikul üritusel, kus tal tuleb tutvustada CougarLife`i brändi.

CougarLife märkis oma pakkumist kommenteerides, et Coxile kui reklaaminäole lisavad väärtust «isiklikud asjaolud», pidades silmas Coxi rolli teleseriaalis «Cougar Town», mille peamine sisu ongi kajastada keskealiste naiste ja noorte meeste suhteid. Tutvussaidi julget turundustiili näitab ka selle avalehel trükitud lause, et on aeg «lõpetada topeltstandardid».

Sõna «cougar» tähendab inglise keeles «puuma», ühtlasi on see kõnekeeles termin keskealise naise kohta, kes eelistab kohtuda noorema mehega.

Sarnase rolli on teinud Cox ka teleseriaalis «Kõmulehe raisakotkad», kus mängis ajakirja peatoimetajat, kel oli afäär 20ndates filminäitlejaga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles