Cherry.ee ostis konkurendist Selleri

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cherry.ee ostukeskkond
Cherry.ee ostukeskkond Foto: Cherry.ee

Oktoobri esimesel nädalal allkirjastati leping, millega müüakse Seller.ee Cherry Media OÜ-le.

Konkurendi ostuga kinnistas Cherry oma liidripositsiooni sotsiaalsete ostukeskkondade seas.

Konkureeriva keskkonna ostu kommenteerides sõnas Cherry tegevjuht Priit Tomp, et tegemist oli tugeva brändi ja hea keskkonnaga, ent senistel tegijatel polnud piisavalt ajaressurssi selle arendamisega tegeleda.

«Tehing oli meile kasulik, sest konkurendi ostmisega kasvatame veelgi oma turuosa ning teisest küljest on meil nüüd ostukeskkond, kuhu edaspidi suunata kitsamale nišile sobivaid pakkumisi. Cherryga oleme liikunud selles suunas, et inimesed saavad soetada tuntud brändide vautšereid,» sõnas Tomp.

Tomp selgitas, et Selleris saavad võimaluse vähemtuntud, ent põnevad ja kvaliteetsed kaupmehed ning teenusepakkujad.

«Seller oli väga hea ettevõtmine, mis andis palju väärtuslikke teadmisi ja kogemusi. Mina suunan nüüd põhitähelepanu IVY Creative Collective nimelise turundusettevõtte arendamisse,» kommenteeris Selleri asutaja Silver Hage. 

«Kolleeg Oliver Ahlberg pühendab samuti oma aja IVY-le, kuid jätkab ka Selleri platvormi edasiarendamisega. Loodan, et Selleri bränd saab Cherry all veelgi tuntumaks ja paremaks,» lisas ta.

Cherry.ee on Eesti juhtiv sotsiaalne ostukeskkond, kust leiab iga päev vähemalt ühe väga hea pakkumise, mille saab ööpäeva jooksul soetada keskmiselt 60 protsenti tavahinnast soodsamalt.

Tänaseks on viis kuud tegutsenud Cherry müünud ligi 32 000 vautšerit, igapäevaste külastajate arv ulatub 10 000 inimeseni ning ostjad on müüdavate toodete ja teenuste tavahindadest säästnud ühtekokku 6,3 miljonit krooni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles