Tallinna-Rapla raudteelõigu renoveerib GoTrack 9,7 miljoni euroga

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raudtee remont.
Raudtee remont. Foto: Elmo Riig / Sakala

Tallinna-Rapla raudteelõigu renoveerimise hankele laekunud viiest pakkumusest tunnistati edukaks OÜ GoTrack 9,7 miljoni eurone pakkumus; töödega tahetakse alustada augustis.

«Lepingu allkirjastamine on planeeritud 6. augustiks ja töödega loodame alustada augusti teises pooles,» ütles Edelaraudtee Infrastruktuuri ASi juhatuse liige Rain Kaarjas BNSile.

Hankel osalesid lisaks GoTrackile ka AS Teede REV-2, Leonhard Weiss RTE AS, Skinest Ehitus AS ja Lemminkäinen Eesti AS; viimased kaks ei kvalifitseerunud.

AS GoGroupile kuuluva GoTracki mullune käive oli 4,9 miljonit eurot.

Edelaraudtee kuulutas mais välja riigihanke, millega soovis leida ehitaja Tallinna-Rapla raudteelõigu renoveerimiseks. Tööde hulka kuulub raudtee ja jaama peateede renoveerimine, pöörmete vahetamine, ühe ohtliku viadukti lammutamine, raudteeülesõitude rekonstrueerimine ja raudteeülesõitude ehitamine.

Tallinna-Rapla raudteelõigu renoveerimine kuulub riiklikku transpordi infrastruktuuri arendamise investeeringute kavva. Renoveerimise eesmärk on tõsta reisirongide lubatav kiirus lõigul 120 kilomeetrini tunnis.

45 kilomeetri ulatuses renoveeritava raudteelõigu abikõlbuline toetus on 11,8 miljonit eurot, millest Euroopa Liidu struktuurifondidest kaetakse kuni 85 protsenti ehk 10 miljonit eurot. Ehitustööd kestavad kuni 29 kuud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles