Neli levinud müüti kaugtöö kohta

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaugtööd võib teha kust iganes.
Kaugtööd võib teha kust iganes. Foto: SCANPIX

Kuigi moodsad tehnoloogiad on järsult suurendanud inimeste vabadust teha tööd endale sobivast asukohast, on mitmed kaugtööga seotud müüdid siiski visad kaduma, kirjutab Entrepreneur.com.

Müüt: Kui ma ei näe oma meeskonnaliikmeid näost näkku, ei saa ma olla kindel, et nad tõepoolest oma tööd teevad

Tegelikkus: kui sa palkad inimesi, kelle puhul minutitäpsusega tööaja arvestamine tagab nende produktiivsuse, peaks sa ilmselt oma juhtimisstiili muutma ning palkama inimesi, kes on orienteeritud tulemustele, mitte tööaja äraistumisele.

Juhtimine ei tähenda inimeste töötegemise kullipilguga jälgimist, vaid nende üldisel produktiivsusel ja eesmärkide täitmisel silma peal hoidmist. Pidev üle õla vahtimine ei tule ei sulle, töötajatele ega ka teie omavahelistele suhetele kasuks.

Müüt: meeskonnaliikmed võivad kaotada fookuse ning tööajast kõrvalisi asju teha

Tegelikkus: kõik oleneb sellest, keda ja kuidas sa palkad. Kui sa ei ole oma palkamisprotsessi detailselt läbi mõelnud, võib see tõepoolest olla probleemiks. Kui sa aga oled kindel, et oled endale leidnud parimad töötajad, keda saad sajaprotsendiliselt usaldada, ei tohiks olla tööaja raiskamise kartusteks põhjust. Alati tuleks uurida ka palgatava töötaja varasemaid kogemusi kaugtöö alal - kõigile inimestele ei pruugi selline töötegemise vorm sobida.

Müüt: kliendid ei usalda meid, kui meil pole füüsilist kontorit

Tegelikkus: maailm muutub kiirelt ning kliendid käivad tegelikult tehnoloogia arenguga kaasas. Tänapäeval ei tohiks kedagi üllatada, et osad töötajad ei ole üheksast viieni kontoritooli taga ning interneti abil on võimalik palju tõhusamatel ja kiirematel viisidel suhelda, kui füüsilises kontoris kohtumisi kokku leppides.

Müüt: me suudame pakkuda palju paremat klienditeeninduskogemust, kui kõik töötajad on ühes kohas koos.

Tegelikkus: tihtipeale on just vastupidine tõele lähemal. Ühe füüsilise kontoriga oled sa sunnitud palkama inimesi, kes elavad seda ümbritsevas geograafilises piirkonnas. See tähendab, et kandidaatide hulk on piiratud ning võid ilma jääda maailma parimast klienditeenindusjuhist, kuna ta elab füüsilisest töökohast nelja tunni kaugusel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles