Apple Watch nutikellade online-müük on USAs madalseisus

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esimese generatsiooni Apple Watch
Esimese generatsiooni Apple Watch Foto: Eric Risberg/AP

Apple Watch nutikellade online-müük on USAs tänaseks langenud 90 protsenti võrreldes aprillikuise lansseerimisajaga, selgub turuanalüüsi ettevõtte Slice Intelligence ülevaatest.

«Apple Watchi müügi langus jätkub juunis,» säutsus ettevõte teisipäeval ja lisas CNBC teatel graafiku, mis näitab nõudluse langust turuletoomise hetkest.

Slice Inteligence’i hinnangul on kellade müüginumber langenud juuni lõpuks - juuli alguseks 5000 ühikuni päevas. Samas kui aprilli teises pooles oli see näitaja 40 000.

Tuleb arvestada, et Slice Intelligence’i analüüsimetoodikat on palju kritiseeritud – see põhineb 2 miljoni veebiostleja e-maili teel saadetud arvete analüüsimisel. Näiteks konkureeriv analüüsiettevõte Gartner ennustab Apple Watchidele sel aastal suurt edu, eriti jõulude ajal, ja pakub müüdavate nutikellade üldnumbriks maailmas 40 miljonit.

Apple’i juht Tim Cook ütles oma viimases avalduses, et nõudlus nutikellade järele on suurem kui pakkumine. Sel nädalal jõudis Apple Watch müügile ka Eestis, täpsemalt Klicki poodides.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles